BetűméretKüldd továbbNyomtatásFőoldal | Egészség & Sport | A magas koleszterin és a szex

A magas koleszterin és a szex

A magas koleszterin és a szex

Szerző: . | 2012.12.30
Forrás: informed.hu

A magas vércukorszint férfiaknál merevedési zavarokkal járhat

A Journal of Sexual Medicine-ben megjelent tanulmány szerint gondjai vannak nemi élettek azoknak a nőknek, akiknek magas a koleszterinszintjük, míg egy másik vizsgálat azt mutatta ki, hogy a magas vércukorszint férfiaknál merevedési zavarokkal járhat.

Az első vizsgálatban 441 magas koleszterinszinttel rendelkező, valamint 115 kontrollszemély kérdőívekre adott válaszait és laborértékeit vetették egybe. Kiderült, hogy azoknak a nőknek, akiknél normális volt az érték, csak 9%, míg akinél magas volt,32 százalék jelezte, hogy nem kielégítő a nemi élete.

Egy másik vizsgálat szerint a diabéteszes férfiak közül azoknak volt kevesebb panasza, akiknek alacsonyabb volt a vércukorszintje. Közel 800, 2. típusú cukorbeteg, 60 év alatti férfi válaszaiból a kutatók megállapították, hogy a magas vércukorszint erekciós zavarokkal jár együtt.

Az egészséges nemi élet, és már a heti 1-2-szeri szex is csodát tehet testünknek-lelkünknek egyaránt, nemcsak fiatalosabbnak nézünk ki, de tovább is élhetünk. Ha ennek akadálya egy jól meghatározható állapot, akkor kézenfekvő, hogy tegyünk ellene.

A koleszterincsökkentés érdekében
• korlátozzuk a telített és transzzsírok bevitelét, fogyasszunk fűszereket és friss, nyers zöldséget, halat. Tartózkodjunk a vörös húsoktól, és a csirkét is zsírtalanítva fogyasszuk.
• a zabkása rendszeres fogyasztása csökkenti az LDL, a rossz koleszterin szintjét, és elengedhetetlen a testmozgás is.
• gyógyszer helyett próbáljuk ki az erjesztett vörös rizst, egy vizsgálat szerint közel olyan hatásos, mint a sztatinok.
A vércukorszint csökkentése érdekében
• a magas cukorszint mist merevedési zavarokkal küszködő férfiak számára is van természetes segítség. Keressük az alacsony glikémiás indexű ételeket, együnk sok gyümölcsöt, zöldséget, babot, lencsét, diót és zsírszegény tejterméket. Kerüljük a gyorséttermet, az édességeket, a burgonyát, fehér kenyeret és a tésztaféléket.
• mozogjunk, a rendszeres testmozgás csökkenti a vércukorszintet és javítja az inzulin-érzékenységet.
 

Na mit szólsz hozzá? (Eddig 0 komment érkezett)

Hirdetés

Facebook

.

Partner oldalak

Hirdetés

Oldaltérkép