BetűméretKüldd továbbNyomtatásFőoldal | Autó & Tech | A Ferrari egyenlő a luxussal

A Ferrari egyenlő a luxussal

A Ferrari egyenlő a luxussal

Szerző: Paul | 2011.05.23
Forrás: manus.hu

Igen ám de manapság a környezetkímélő autók vannak előnyben

A Ferrari egy egyedülálló márka az erősségei, és a gyengeségeivel együtt. Egyrészt azért mert, mindenki ismeri a nevét a világon, globálisan azonosítható, mint a Coca-Cola, vagy Jézus neve. Másrészt ez a márka igen exkluzív, és csak a luxusra koncentrál, aláássa az értékét azzal, ha több terméket értékesít. Ami azt jelenti, hogy nem lehet igazán sikeres is. Ez egy furcsa kettősség, amit nem csak ennél a márkánál jelenik meg. Először is a Ferrari nyereséges, de ez nem olyan jövedelmező, főleg így a gazdasági válság idején.

Másodszor, készülnek olyan újabb és újabb autók, amelyek nem a luxust, a fényűzést mutatják, hanem a mindennapi használatra készülnek. A Ferrari elnöke, úgy nyilatkozott, hogy a nem fognak azért hétköznapi kocsit gyártani, azért, hogy több pénzt keressenek. Mindenesetre majdnem minden nagyobb márka váltott már az eladási, gyártási tervein, hiszen ez egy üzlet, és az üzleti életben lényeg a pénz, a profit. Hogy a Ferrari meddig fogja bírni a tempót, azt még nem tudhatjuk!

Na mit szólsz hozzá? (Eddig 0 komment érkezett)

Hirdetés

Facebook

.

Partner oldalak

Hirdetés

Oldaltérkép